Her Yerden Ulaşılabilir Olun.
Sanal Santral ile ofisiniz veya çalışanlarınız nerede olursa olsun, sadece internet bağlantısının olması çalışması için yeterlidir.
Kuyruk Yönetimi
Gelen çağrılarınızı, kuyruk yönetimi ile dahililerinize aktarabilir ve ilgili departmanlara ulaştırabilirsiniz.
Çağrı Yönlendirme
Sanal Santral ile gelen çağrılarınızı dahilinize, cep telefonunuza veya dahili hatlarınıza aktarabilirsiniz.
Detaylı Raporlama Özelliği
Sanal Santral ile santralinize gelen ve giden tüm çağrıların detaylı raporlamasını alabilir, raporlarınızı yorumlayabilirsiniz.
Her Şeyi Gerçek Zamanlı Olarak İzleyin
Çağrı merkezinizin tüm operasyonlarını anında kontrol edin ve verimliliğinizi artırın. Kuyruk durumları, operatörlerin anlık performansları, devam eden aramaların detayları, servis seviyeleri ve çok daha fazlasını canlı bir ekrandan izleyin. Gerçek zamanlı verilerle, çağrı merkezi yönetimini en üst düzeye çıkarın, kararlarınızı hızla alın ve hizmet kalitenizi sürekli olarak izleyin. Bu sayede, operatörlerinizin performansını optimize edin, bekleme sürelerini minimuma indirin ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyın. Tüm çağrı merkezi operasyonlarınızı tek bir panel üzerinden yönetin, her adımı takip edin ve işletmenizin kontrolünü elinizde tutun.

iletişimYardım lazım mı?
Sorularınız mı var, işbirliği teklifleriniz mi? Sizden duymaktan memnuniyet duyarız! İletişim kurmak için aşağıdaki bilgileri kullanabilir veya bize telefon veya e-posta ile ulaşabilirsiniz. Profesyonel ekibimiz, size en kısa sürede yardımcı olmak için burada.
Çağrı Merkezlerimiz
Mail Adresimiz
Adresimiz
Adalet Mah. Manas Blv. Folkart Towers A Kule Kapı No:2601
Bayraklı/İZMİR